Toch nog redelijk onverwacht maar daarom niet minder leuk, was Piet Paulusma vanavond aanwezig bij de opening van de show voor de eigen leden. Een hele happening waarbij vooral onze jeugd van zijn aandacht genoot. Het resultaat is te zien tijdens de SBS-weer uitzending. (Inmiddels via onderstaande link online te bekijken)

Oant moarn.

Links

Afbeeldingen

zonparkiet.jpg

Categorieën

Geen categorie